måndag 31 januari 2011

UPDATE FRÅN SJUKAN

Hej. Jag tänkte bara skriva och berätta att jag lagts in på sjukhuset.

Höhö, nu blev ni lite oroliga va?
Det stämmer visserligen att jag lagts in på sjukan, men det är högst frivilligt och har minsann ingenting med svält eller kassa värden att göra. Nej, jag ska nämligen göra en kombinerad koloskopi och gastroskopi imorgon, känns som att jag kommer bli ordentligt piprensad! Hehe. Och eftersom man måste vara fastande ett helt jävla dygn innan så kräääävde jag att få läggas in och få hjälp innan. Kalla mig töntig, men jag tänker fan inte stå ut i hungern utan hjälp. Då lägger jag hellre in mig och får all hjälp och servning som behövs från proffs liksom. Snart är det dags för mig att börja hälla i mig fyra jävla liter laxerande, jag kommer vara en vandrande vattenballong typ. En galet hungrig vattenballong dessutom!

Jaja, nu ska jag återgå till mitt hungerfilosoferande och drömmar om choklad.
Vi hörs!

Tummen upp från en pojke med numera runda kinder!

2 kommentarer:

  1. Ska jag också göra snart, tredje gången gillt, men första gången jag är inlagd;) Varken förberedelser eller undersökningar är roliga, men känslan när det är över är enorm! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Ouh, lycka till Niclas...
    Har gjort det förut, och med ett framfall (typ helt icke fungerande tarmfunktion) så är det det värsta jag varit med om, absolut.
    Men, jag hopas på att du inte lider av samma helsike som jag, och då bör det gå rätt "bra". Men obehagligt lär det bli;)
    Du får drömma om choklad när du ligger på britsen!

    Kram på dig och lycka till!

    SvaraRadera