onsdag 19 januari 2011

YUM!

Idag dog mina smaklökar och kom till munorgasm-himlen!
Min älskade underbara halvamerikanska väninna Emilia hade köpt det mest fantastiska man kan tänka sig i godsaksväg till mig: M&M's Peanut Butter, that is! Det var verkligen en helt ny smakupplevelse och tillika smaksensation för min del, och jag överdriver inte när jag säger att påsen på nästan 400 gram tog slut på knappa halvtimmen. Helt galet gott! Nu ska jag bara hitta på en bra webshop som jag kan beställa hem de underbara lyckopillren från. M-UMS!

Japp, bilden är snodd. Jag skulle aldrig ha kommit på tanken att fota dem innan de försvann spårlöst.

2 kommentarer:

  1. Isch. Jordnötssmör? Alla verkar ha gått HELT bananas för just jordnötssmör på sista tiden.. Jag har aldrig gillat det, tyvärr, och inte M&M's heller.. Hm. Tänka sig, att man faktiskt kan ha en helt unik smak. Det är riktigt sunt, det.

    sv: Åhåj, här kommer MAX-krav på löpande band! Jag har faktiskt inte alls planerat vad jag ska smaska i mig, (och det kanske också är sunt?) men jag är säker på att det kommer lbi höjdargott. Olyckligtvis har aldrig heller gillat hamburgerdressing, haha. Måste nog sluta med dessa barnsliga fasoner. Varken senap, kaviar, kaffe eller oliver gillar jag. Och inte hamburgerdressing. För vuxet för mig, antar jag.

    SvaraRadera
  2. my god, köp hem NU, typ en hel bananbåt fullastad :)

    SvaraRadera