tisdag 1 februari 2011

I'M ALIVE

HEJ, JAG LEVER!
Det här dygnet blev både lättare och svårare än jag trott på förhand.
All jävla laxering, närmare bestämt 4 liter som skulle hinkas i, gjorde mig äckligt illamående och därmed blev aldrig hungern speciellt påträngande eller jobbig. Det värsta var dock idag. För det första hade inte laxeringen gjort "tillräckligt", så jag var tvungen att köra lavemang behandling FEM jäkla gånger! Lavemang innebär alltså, för de oinsatta, att man sprutar in mängder med vattnet via bakvägen. Superfancy kändes det! Höhö.
För det andra så visade det sig att den där jävla koloskopin när de skulle undersöka tjocktarmen var outhärligt smärtsam! Jag hade enligt doktorn "Ovanligt veckade och tvära tarmar", vilket gjorde att kameran hela tiden fastnade och stötte i tarmarna. HEEEEEEMSK SMÄRTA! Jag ville typ dö.

Men nu är det gjort! Och ögonblicket idag på eftermiddagen när jag äntligen fick äta kan enbart beskrivas som "PUR LYCKA"! Nu är jag galet trött och ska däcka, god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar