tisdag 28 december 2010

HUA MIG

Jag kom. Jag såg. Jag åt. Jag hetsåt. Jag kaskadspydde (ofrivilligt såklart!).

Ungefär så skulle jag sammanfatta kvällens rent utsagt vidriga upplevelse. Jag har insett att min förbränning är alldeles för jäkla bra för att jag ska fixa att frossa mig upp i vikt. Från och med nu är det jag som käkar normalt, unnar mig godis och choklad när jag är sugen på det, och byter ut kvällsfrossandet mot kvällsshots i näringsdrycksform. Japp, så får det bli!

Jag ska bli frisk, men jag ska fan inte få en kropp som nästan är förstörd eller en mage som kollapsat med på köpet. Så är det! MEN jag har i alla fall provat frossandet nu, det ska gudarna veta. Höhö!

7 kommentarer:

  1. Ja verkligen , jag älskar banchipsen med yoghurt och choklad & kokostopparna! Så himla gott! :)

    SvaraRadera
  2. Låter som en mindre trevlig kväll ^^
    Kan inte låta bli att le lite åt det dock.. haha. Hoppas ingen kom i vägen för spyan ;-)

    SvaraRadera
  3. Haha, ojsan. När det goda blir för gott och man har för hög fart på den högsta växeln? ;)

    Du har verkligen stått i, märker jag (OTROLIGA APPLÅDER, NISLAS. Förstå hur imponerad jag är!), och det är nog skönt för dig att få ta det lite lugnt och köra på näringsdrycker istället. Så finns det ingenting som säger att godis inte är till för de med näringsdrycker (även fast de flesta med NDs är för mesiga för godis).. Men det är inte du, inte sant? ;)

    Sedan att du fått nog av det efter denna julhelg, det är väl allt annat än konstigt!
    (Jag har inte fått nog än, dock, tehe).

    SvaraRadera
  4. Man tackar, man tackar!

    Jorå, men sedan är du av en annan kaliber än de flesta här i bloggvärlden. Ska man säga orädd som ett lejon eller modig som en tiger?
    Men med tanke på vilka viktuppgångsförsök/experiment du gjort på din kropp, måste du varit avskräckt för viktuppgångsrädslan för länge sedan! Sköönt. Börjar också känna av det faktiskt.. Vilket måste vara ett litet bevis på att man riktigt kört hårt. (tehe, beröm till sig själv, Emeile, beröm är bra).

    Hur ska du göra dina näringsdrycker, nu då? ^^

    SvaraRadera
  5. Btw, vilka tillskott är det du käkar?

    SvaraRadera
  6. Gott nytt år på dig Niclas!
    Alla lyckoönskningar och hoppas verkligen vi får se dig fit for fight under 2011. Ta det allt annat än lugnt ikväll så hörs vi nästa år!

    /Viktor

    SvaraRadera
  7. Hoppas dit 2011 bli bäst. puss <3

    SvaraRadera