måndag 13 december 2010

PÅ'T IGEN!

Efter att ha blivit galet trött, irriterad, frustrerad och övriga synonymer till less på den gamla bloggens "fejklösenordsskydd", så bestämde jag mig för att än en gång starta en ny minsann! Den här gången med en fräschare plattform, ett lite fräschare utseende och en lite fräschare pojke som skriver. Inte helt fy skam!

Nu ska jag bara lära känna och förhoppningsvis inleda en passionerad kärleksaffär med blogspot.com, jag hoppas ni har tålamod och står ut med den något amatörmässiga looken tills dess.

PUSS OCH VÄLKOMNA! 

2 kommentarer:

  1. SJÄLVKLART orkar jag, kära du! ibland när jag har en dålig dag kan jag bara bli så frustrerad över att jag faktiskt vet att jag orkar och att jag inte har någon som helst anledning att göra livet onödigt svårt för mig själv. det är hårt att vara stark, snyft och sånt (...)

    och jag har inga som helst tvivel på att du orkar du också. jag sätter min förmögenhet på det vilken dag som helst!

    SvaraRadera
  2. Bra initiativ! Funderade på om det var jobbets struliga internetsäkerhet som gjorde att den där skiten poppade upp, men tydligen inte ;-)

    SvaraRadera