måndag 27 december 2010

TRUMVIRVEL

Och nu: Upplösningen på gårdagens följetong!
Efter idelt frossande, tappert hetsätande och friskt förfriskande så lyckades Nislas gå upp 1,5 kg över julen. Jag har nu korsat en helt ny BMI-gräns, fått liiiiite mer att kalla bakdel och framförallt återfunnit ett riktigt jävlaranamma! Upp ska jag, förändras kommer jag. Det spelar ingen roll om jag gillar det eller inte, det är liksom ett faktum bara. Så varför inte nu lägga i en ännu högre växel och göra "pinan" så kort som det bara går? Jo, så får det minsann bli. Nästa vecka satsar jag på att ha ökat minst ett kilo till, WATCH ME!

XOXO

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt kul att höra! Tur att julen bidrar med mer än släktfejder.

    Keep it up!

    PS. Det är betydligt lättare att hitta jeans som sitter snyggt när man väl ha fått en bak att fylla ut dem med ;-)

    SvaraRadera
  2. Du är GRYM finaste Nickeboy!!!!

    Du har verkligen, styrkan,viljan och ja modet!

    Så jäkla BÄST e du!!!

    MASSA MASSA KRAMAR!!! <3

    SvaraRadera