söndag 26 december 2010

GOD FORTSÄTTNING!

Hoppas att ni, liksom jag, har fått en fin jul med massa mys och massa gott att äta.
Jag kan för min egen del konstatera att jag har haft mycket av båda, dock nästintill vansinnigt mycket av det sistnämnda. Jag vet att i princip alla säger att de frossar vid jul, men när jag säger frossa så menar jag det. Och fa-an vad jag har frossat! Jag blir nästan rädd när jag tänker tillbaks på vilka jäkla hetsätningsdagar jag har haft, det är liksom helt sanslöst. Jag har legat vaken två nätter i rad illamående med hjärtklappningar och svettningar, så jäkla mycket har jag tryckt i mig!

Som min låtsasmamma sa i morse:
"Har du inte gått upp ett endaste gram efter det här, då kommer du nog aldrig gå upp i vikt!"
Och jag är så beredd att hålla med henne. Jag kan visserligen konstatera att jag inte bara "unnat" mig eller njutit i jul, jag har hetsat som en galning. Men om det är det som krävs för att få kroppen tillbaks på banan igen så är jag villig att ta det. Imorgon kommer vågen visa uppåt, det vet jag!
Stay tuned för morgondagens nagelbitare: Hur mycket har Nislas frossat upp sig i vikt över jul?

Lillasyster och trött storebror på julaftonsmorgon.

3 kommentarer:

  1. OOOOOH denna olidliga spänningen! Hur gick det? *biter på naglarna*

    SvaraRadera
  2. bra jobbat och, oh, fluga är det optimala! fint!

    SvaraRadera
  3. Stilig!! Min mobil har dött och jag är utan prosse-sladd. Men jag hoppas vi ses imorgon ändå och ja.. det får lösa sig bara!

    SvaraRadera